مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-13ورزشي

بلند شو علمدار ...


بلند شو حاج قاسم، باز هم فرماندهی کن، علم به دست بگیر و به قلب دشمن بزن، نیمه شب زنگ بزن به ننه علی و مثل همیشه بگو دعا کنید، ما عملیات داریم.

- خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: قرار آخر هفته ای ما با حاج قاسم، این بار رنگ وبوی دیگری داشت، حس و حالش از اوایل هفته کلید خورد، از شنبه غرورانگیز، از همان دقایقی که جبهه مقاومت در فلسطین گل کاشت و بلند شد، غافلگیر کرد و پیروز شد، از زمین و دریا و هوا حمله کرد و برنده شد.

همان روزی که سرزمین های اشغالی را در هم کوبید و بخشی از آن را آزاد کرد، وقتی خبرش را شنیدیم، ذوقی زیر پوست مان نشست و موجی از شادی چهره مان را فرا گرفت، برقش از چشمانمان بیرون زد و خیره به بلندای صاحب الزمان شدیم.

برخی همان روز راهی گلزار شهدا شدند، بلند بلند تبریک گفتند، به افتخار یاران و سربازان حاج قاسم رقص نور زدند و پرچم هایی را تکان دادند که برخی نماد مظلومیت و برخی هم نماد شجاعت و شهامت بودند، آن روز جشنواره ای از رنگ های سرخ و سفید و سبز و مشکی و زرد را راه انداختند.

برخی هم تکرار آن لحظات را گذاشته بودند برای آخر هفته، می خواستند گرد حاج قاسم بگردند، آوینی شوند و روایت فتح بخوانند، می خواستند برای فلسطین و فکر بکر فرزندان نسل پنجم آن شلوغ کنند، شاید از آن موج مکزیکی هایی که در ورزشگاه ها می بینیم را تکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلند شو علمدار ...

بلند شو علمدار ...