مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-04اقتصادي

بهره برداری از 7 کیلومتر از مسیر چهار خطه دهلران - اندیمشک


7 کیلومتر از مسیر چهارخطه دهلران به اندیمشک تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: 7 کیلومتر از مسیر چهارخطه دهلران به اندیمشک تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس سعید هژبری امروز چهارشنبه 12 مهرماه پس از بازدید 7 کیلومتر از مسیر چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک در نشست با پیمانکاران و مشاوران این پروژه اظهار کرد: تسریع در عملیات اجرایی ابنیه مورد تأکید است و مردم به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) امید دارند و انتظار دارند روند پروژه هایی که در اختیار این قرارگاه است با قدرت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم در دنیا به عنوان یک هلدینگ اجرایی مطرح است و ظرفیت بالایی دارد و با تمام ظرفیت باید پای کار است، تأکید کرد: محور دهلران - اندیمشک از محورهای حادثه خیز است و باید ابنیه فنی با سرعت بیشتری در اولویت اجرا قرار گیرد.

هژبری با تأکید بر تسریع در پروژه و کیفیت اجرای آن گفت: انتظار است برای دهه فجر 7 کیلومتر از این مسیر 30 کیلومتری مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 12 کیلومتر از مسیر 30 کیلومتری دهلران به اندیمشک که در اختیار قرارگاه خاتم آماده آسفالت است که 7 کیلومتر آن با تکمیل ابنیه تا دهه فجر بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 کیلومتر از مسیر چهار خطه دهلران - اندیمشک

بهره برداری از 7 کیلومتر از مسیر چهار خطه دهلران - اندیمشک