مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-25سياسي

مخبر: باید ارتباطی دو طرفه میان دانشگاه ها و دولت شکل بگیرد


معاون اول رییس جمهور در بازدیدی سه ساعت و نیمه از تحولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه جامع امام حسین (ع) از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت ها و برنامه های توسعه این دانشگاه قرار گرفت و از برخی مراکز و دستاوردهای جدید رونمایی کرد.

- معاون اول رییس جمهور در بازدیدی سه ساعت و نیمه از تحولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه جامع امام حسین (ع) از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت ها و برنامه های توسعه این دانشگاه قرار گرفت و از برخی مراکز و دستاوردهای جدید رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (دوشنبه) همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با استقبال رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) وارد این دانشگاه شد و پس از ادای احترام در یادمان شهدای گمنام، با توضیحات مسئولان مرتبط در جریان طرح تحول علمی این دانشگاه قرار گرفت که باعث شده دانشگاه جامع امام حسین(ع) طی 6 سال از جایگاه 76 به جایگاه سوم در میان دانشگاههای کشور ارتقاء پیدا کند.

مخبر سپس از مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست با تعداد زیادی از پروژه ها و فناوری های مرتبط با آبرسانی، تصفیه آب و فیلتراسیون، نسل جدید سامانه های شیرین سازی آب، روش های نوین آبیاری اراضی کشاورزی، استفاده از منابع آب ژرف و تامین آب شرب مناطق محروم بازدید کرد و همزمان با حضور معاون اول رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: باید ارتباطی دو طرفه میان دانشگاه ها و دولت شکل بگیرد

مخبر: باید ارتباطی دو طرفه میان دانشگاه ها و دولت شکل بگیرد