مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-23سياسي

نبود زیرساخت ها مانع سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم است


نائب رییس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم تدوین سند گردشگری شهر قم گفت: امروز نبود زیرساخت های مناسب مانع حضور سرمایه گذاران در بلوار پیامبر اعظم(ص) شده است که نیاز به رسیدگی دارد.

- حسن طلایی، نائب رییس شورای اسلامی شهر قم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر در قم اظهار کرد: امروز باید شهر قم را فراتر از یک کلان شهر دید و خدمات و برنامه های شهر را متناسب با جایگاه این شهر در انقلاب و قدمت هفت هزارساله آن تعریف کنیم.

وی با یادآوری مجدد نقش قم در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی افزود: امروز شهر قم بیش از گذشته مورد توجه مسافران و زائران بوده و این شهر سالیانه میزبان 22 میلیون مسافر از اقصا نقاط کشور و جهان در 17 مناسبت خاص است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: حضور میلیون ها مسافر در 17 مناسبت در طول سال فرصتی استثنایی برای شهر به وجود آورده و باید با نگاهی متشکل به فرصت و تهدید به این ظرفیت نگاه کنیم.

طلایی یادآور شد: میزبانی از مسافرانی از شرق آسیا، حوزه خلیج فارس و اروپا و آمریکا به خصوص مسلمانان نشان می دهد امکاناتی که تا امروز به زائران ارائه شده، کافی نبوده و باید سطح خدمات خود را متناسب با زائران و مسافران خود ارتقاء دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت ها مانع سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم است

نبود زیرساخت ها مانع سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم است