مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-10دانش

پذیرفته شدگان کنکوری دانشگاه آزاد از امروز ثبت نام کنند


راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد و بر این اساس پذیرفته شدگان کنکوری دانشگاه آزاد می توانند از امروز ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، داوطلبان پذیرفته شده در کنکور دانشگاه آزاد لازم است از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 18 مهر جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام از طریق سامانه آموزشیار این دانشگاه به آدرس edu.

iau.

ac.

ir اقدام کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پرونده کلیه پذیرفته شدگان جهت احراز صلاحیت های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقبا از طرف دفتر گزینش صلاحیت های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

  دانشجویان رشته های علوم پزشکی با تکمیل فرم مربوطه، متعهد می شوند پس از گذراندن دروس علوم پایه، به هر واحدی که دانشگاه با توجه به امکانات خود از نظر آموزشی و بیمارستانی برای ادامه تحصیل آنان تعیین و اعلام می نمایند، منتقل شده و ادامه تحصیل دهند و حق هیچ گونه اعتراضی در این مورد نداشته باشند.

  شروع کلاس های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی برای برخی از پذیرفته شدگان که در زمان اعلام نتیجه نیز اعلام شده است، در مهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان کنکوری دانشگاه آزاد از امروز ثبت نام کنند

پذیرفته شدگان کنکوری دانشگاه آزاد از امروز ثبت نام کنند