مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:302023-09-29سياسي

اساتید دانشگاه و معلمان مدارس، هجمه بزرگ دشمن را ناکام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به اهداف برنامه ریزی شده و پلید دشمنان گفت: - امام جمعه کرمان گفت: یکی از مراکز مهم مورد حمله ترکیبی دشمن، دستگاه و محور تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به اهداف برنامه ریزی شده و پلید دشمنان گفت: دشمنان از سه قرن قبل فتح بدون خونریزی را در دستور کار قرار داده اند و یکی از مراکز مهم مورد حمله ترکیبی دشمن دستگاه و محور تعلیم و تربیت کشور است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، جمهوری اسلامی و بالاخص دیار حاج قاسم سلیمانی را مقصد این نوع حملات دشمن دانست و افزود: نقشه دشمن این است که سند های تحمیلی بر دنیا را با خرج دلار های فراوان در کشور های مختلف به خصوص در جمهوری اسلامی که نگاه همه مستضعفان و آزادی خواهان دنیا به آن است، و استان پهناور کرمان که استان شهیدان و شخصیت های برجسته و پایتخت مقاومت است، به عرصه اجرا بگذارد.

وی اظهار داشت: ما دست نیاز به سوی چهره های دلسوز و معلمان انقلابی دراز کرده و از شما در تعلیم و تربیت کشور و اساتید دانشگاه می خواهیم هجمه بزرگ دشمن را ناکام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه و معلمان مدارس، هجمه بزرگ دشمن را ناکام کنند

اساتید دانشگاه و معلمان مدارس، هجمه بزرگ دشمن را ناکام کنند