مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-27سياسي

غبارروبی قبور 1237 گلزار شهدای فارس


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در یک هزار و 237 گلزار شهدای این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در یک هزار و 237 گلزار شهدای این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سردار ابراهیم بیانی امروز، 5 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت این ایام پیش بینی سرکشی از 4 هزار و 500 خانواده شهید در قالب طرح سپاس را انجام داده ایم که تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

وی همچنین از اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در یک هزار و 237 گلزار شهدای این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه فردا پنج شنبه، 6 مهرماه از ساعت 15:30 به همراه تجلیل از خانواده های شهدا در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

بیانی اجرای زنگ مقاومت در مدارس، اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و.

را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: همچنین فراخوان دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار منطقه 5 کشور شامل استان های یزد، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان به میزبانی استان فارس در این هفته اعلام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی قبور 1237 گلزار شهدای فارس

غبارروبی قبور 1237 گلزار شهدای فارس