مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-21سياسي

حضور سفرای کشور های مسلمان در مقابل سفارت فلسطین در بخارست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید حسین سادات میدانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخارست و سفرای مقیم کشور های عضو سازمان همکاری اسلامی روز جمعه 28 مهر 1402 به منظور ابراز همبستگی با مردم فلسطین در محل سفارت فلسطین در بخارست حضور یافتند.

- سفیر کشورمان به همراه سفرای کشور های عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور در مقابل سفارت فلسطین در بخارست، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  سید حسین سادات میدانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخارست و سفرای مقیم کشور های عضو سازمان همکاری اسلامی روز جمعه 28 مهر 1402 به منظور ابراز همبستگی با مردم فلسطین در محل سفارت فلسطین در بخارست حضور یافتند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه سفرا و دیپلمات هایی از کشور های اردن، الجزایر، اندونزی، ترکیه، تونس، سودان، سوریه، عراق، عربستان سعودی، فلسطین، قطر، کویت، لبنان، لیبی و مراکش در مقابل سفارت فلسطین در بخارست گردهم آمدند تا ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دهند و اعتراض خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع در بیمارستان المعمدانی غزه به گوش جهانیان به ویژه مردم رومانی برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سفرای کشور های مسلمان در مقابل سفارت فلسطین در بخارست

حضور سفرای کشور های مسلمان در مقابل سفارت فلسطین در بخارست