مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-29اقتصادي

اردوگاه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور احیا می شود


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: اردوگاه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در راستای برنامه های آموزشی، اردویی و تفریحی جمعیت هلال احمر احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدهاشم حسینی المدنی در دیدار با اعضای کانون های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: رتبه بندی اقدامات سازمان جوانان در دستور کار قرار می گیرد تا با این اقدامات فعالیت های آن ها انسجام بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه در سازمان جوانان نباید ارزش گذاری اقدامات را مادی ببینیم، ادامه داد: لازم است به پاس خدمات این اعضای فعال برنامه های متعدد اردویی، تفریحی، ورزشی در نظر گرفته شود.

حسینی المدنی همچنین فعالیت تیم سحر را نیزاحیای زندگی افراد دانست و گفت: حضور در دوره های تخصصی امداد و نجات در راستای توانمندی سازی برای اعضای جوان سازمان جوانان نیز بلامانع است.

  رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به احیای اردوگاه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: اعضای سازمان جوانان می توانند با هماهنگی استان ها با همدیگر از پتاسیل های استان ها به صورت اردوهای تفریحی و آموزشی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور احیا می شود

اردوگاه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور احیا می شود