مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:512023-09-28سياسي

سردار سلیمانی: شهدا میهن پرستان واقعی تاریخ ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در آیین افتتاحیه کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان در سالن گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان بزرگترین رویداد فرهنگی پس از دفاع مقدس است که این رویداد برای استان اصفهان از جنبه های مختلف حائز اهمیت است.

وی گفت: اصفهان در دوران دفاع مقدس و 10 سال اول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگین انگشتری مقاومت ایران شناخته می شود.

سلیمانی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان در 3 دهه قبل در یک مرحله خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره سرداران و 24 هزار شهید استان اصفهان کارنامه درخشان و مایه مباهات است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: نسل جوان گام دومی می بایست برای این رویداد بزرگ فرهنگی  با تکیه بر تجربه رزمندگان و بازماندگان دوران دفاع مقدس برنامه ریزی کند.

وی گفت: این اجلاسیه دعوتی است برای هنرمندان، جوانان، دلسوزان، اندیشمندان، سازندگان فیلم های سینمایی، تهیه کنندگان و کارگردانان، بازیگران و کارگردانان تئاتر، نویسندگان رمان، نگارگران، نقاشان، موسیقی دانان، اهالی هنرهای دستی و تجسمی، سازندگان مستندهای تلویزیونی، فعالان فضای مجازی، اصحاب رسانه و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: شهدا میهن پرستان واقعی تاریخ ایران هستند

سردار سلیمانی: شهدا میهن پرستان واقعی تاریخ ایران هستند