مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-07اجتماعي

تعامل مستمری بین 2 کشور ایران و عراق وجود دارد


وزیر کشور عراق با ابراز خرسندی از تعامل مستمری که بین ایران و عراق وجود دارد، گفت: تسهیل تردد و خدمات رسانی مناسب به زائران نتیجه این هماهنگی خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق در حاشیه دیدار با سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با ابراز خرسندی از هماهنگی و تعامل مستمری که بین 2کشور وجود دارد، اظهار داشت: الحمدلله نتایج بسیار خوبی به خصوص در ایام اربعین حسینی (ع) برای تسهیل تردد و خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین با هم داشتیم.

 وزیر کشور عراق تصریح کرد: نخست وزیر و دولت عراق و همه وزارتخانه ها از جمله وزارت کشور با همه امکانات در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) بودند و این حاصل هماهنگی هایی بود که بین 2 وزارت کشور ایران و عراق وجود داشت.

تقدیر از همکاری کشور عراق سردار احمدرضا رادان نیز در حاشیه این دیدار، اظهار داشت: یکی از کارهای مشترکی که بین ما و دولت عراق صورت می گیرد، هماهنگی در خصوص تسهیل تردد و خدمت رسانی به زائران حسینی است که تعداد زیادی از مسافران بالغ بر 4 میلیون نفر در بازه زمانی کوتاهی مهمان عراقی ها شده و برمی گردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امسال یکی از بهترین سال ها در خصوص تعامل و همکاری بین دولت عراق با ما بود و نتیجه آن ابراز رضایت مندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مستمری بین 2 کشور ایران و عراق وجود دارد

تعامل مستمری بین 2 کشور ایران و عراق وجود دارد