مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-16بين الملل

جهنم غزه در انتظار اسراییل


احتمال حمله زمینی اسراییل علیه غزه به یک معمای سخت تبدیل شده است که جواب آن معادلات پیرامون طوفان الاقصی را تحت تاثیر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه مردم سالاری، علی ودایع فعال رسانه در ادامه نوشت: آیا رژیم صهیونیستی در چارچوب استراتژی جنون دست به عملیات زمینی خواهد زد یا در چارچوب روند سازش تلاش می کند اوضاع را فریز کند؟! پاسخ سوال هرچه که می خواهد باشد، تمام ادعا و پرستیژ رژیم صهیونیستی ازدست رفته است.

اسراییل از دوشنبه هفته گذشته با بسیج 300 هزار نیروی ذخیره آنها را به ترکیب ارتش خود متشکل از 170 هزار نیرو ملحق و آنها را در نزدیک مرز غزه مستقر کرده است.

نیویورک تایمز به نقل از سه مقام ارشد نظامی صهیونیستی به جزییات طرح حمله محرمانه زمینی این رژیم پرداخت و مدعی شد: ارتش اسراییل با استفاده از ده ها هزار نیرو به زودی عملیات تصرف غزه و نابودی رهبران کنونی آن را آغاز خواهد کرد.

انتظار می رود این حمله بزرگترین عملیات زمینی از زمان تجاوز این رژیم به لبنان در سال 2006 باشد.

ارتش صهیونیستی هنوز به شکل رسمی حمله زمینی به غزه را اعلام نکرده هر چند که از ورود تیم های شناسایی در روز جمعه خبر داده و اعلام کرده است که نیروهای صهیونیستی به شکل فزاینده ای آماده حمله زمینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهنم غزه در انتظار اسراییل

جهنم غزه در انتظار اسراییل