مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 07:302023-09-25سياسي

آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز


مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی، گفت: ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس از طریق سامانه مربوطه و به مدت یک ماه صورت می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی، گفت: ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس از طریق سامانه مربوطه و به مدت یک ماه صورت می گیرد.

رضا کریملو روز یکشنبه 2 مهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس با تنوع سازی و استفاده از ظرفیت های استانی و ملی آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز، گفت: ثبت نام از اول مهرماه شروع شده و تاپایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این نمایشگاه 17 تا20 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و در بخش های مختلف برگزار شده و مانند دوره های قبلی از تمام فناوران دعوت به عمل می شود.

کریملو خاطر نشان کرد: در نمایشگاه یازدهم پنج هدف عمده دنبال می شود و برای برگزاری نمایشگاه شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی احکام خود را از استاندار آذربایجان شرقی دریافت کرده اند و زون بندی تخصصی بر اساس کاربرد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره فعالیت 13 کمیته تخصصی در نمایشگاه رینوتکس، بیان کرد: رویکرد استفاده از جوانان متخصص و دانشگاهی وجود دارد و سال جاری به دنبال پررنگ تر کردن حضور نمایشگاه و حمایت مدیریت نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز

آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز