مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 23:002023-09-30سياسي

معاون سازمان صداوسیما: هویت محوری و عدالت محوری دو اولویت مهم رسانه ملی است


معاون امور استان های صدا و سیما گفت: صدا و سیمای جمهوری در چارچوب سند تحول خود دو بخش هویت محوری و عدالت گستری را اولویت قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عابدینی معاون امور استان های صدا و سیما امشب در آیین افتتاحیه اولین جشنواره موسیقی اقوام ایران زمین که در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد، ضمن قدردانی از استاندار کردستان و برگزار کنندگان برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: موسیقی تنها هنری است که بسیار نیاز به محاسبه دارد چراکه زمانی یک نفر موسیقی می نوازد از ابزار بی جان صدایی حاصل می کند که روی انسان تاثیر می گذارد و چون با کلمات عجین می شود آن را متعالی می کند.

وی افزود: صدا و سیمای جمهوری در چارچوب سند تحول  خود دو بخش هویت محوری و عدالت گستری را اولویت قرار داده و فرهنگ این مرز و بوم در زمینه های مختلف فرهنگ، آداب، سنن، شعر و موسیقی با  عجین شده و نمادی از دو مولفه سند تحول صدا و سیما است.

عابدینی تاکید کرد: تلاش می کنیم همه اقوام و کارآفرینان و اندیشمندان و هر آن کسی که برای پیشرفت این مرز و بوم تلاش می کند در قاب رسانه دیده شود و این یعنی عدالت محوری ایت که دنبال آن هستیم.

وی به مولفه دوم هویت محوری اشاره کرد و تاکید کرد: هویت اقوام ایرانی با آداب و رسوم و سنن آنها گره خورده و موسیقی که در جای جای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان صداوسیما: هویت محوری و عدالت محوری دو اولویت مهم رسانه ملی است

معاون سازمان صداوسیما: هویت محوری و عدالت محوری دو اولویت مهم رسانه ملی است