مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-02اقتصادي

مشارکت اوقاف ارومیه در کمک به زلزله زدگان و اشتغال زایی


رییس اداره موقوفات ارومیه با اشاره به شاخص ترین برنامه ها اشاره کرد گفت: شاخص ترین اقدامات سال گذشته می توان به زلزله زدگان خوی اشاره کرد که افراد در مساجد و امامزاده ها استقراریافته و در حدود 10 هزار پرس غذا در بین زلزله زدگان با هزینه 265 میلیون تومان پخت و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی بابایی رییس اوقاف و امور خیریه ارومیه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته وقف برگزار شد اظهارداشت: اداره اوقاف و امور خیریه، باهدف سازماندهی و رسیدگی به امور خیریه و موقوفات ایجاد شده است که از هزار و 338 مورد تعداد موقوفات ارومیه، موقوفه متصرفه و پنج مورد اشتراک تولیت و 30 مورد غیر متصرفه که شاخص ترین موقوفه فتح الله سرتیپی است.

وی با بیان اینکه از وظایف اداره اوقاف اماکن مذهبی تمدید و تنظیم اسناد است ادامه داد:امسال تعداد 580 اجاره تمدید و 53 مورد اجاره تنظیم شد که لازم به یادآوری است حوزه تجارت و بهره وری بخش در آمدی اداره اوقاف است.

بابایی گفت: اجاره اماکن موقوفات از طریق مزایده انجام می شود که به بالاترین پیشنهاد دهنده مکان اجاره داده خواهد شد و مشارکت در سود فروش مغازه به اجاره داده می شود.

وی در خصوص طرح های در دست اجرا عنوان کرد: احداث گلخانه صیفی جات سه هزارمتری است که تا پایان سال به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اوقاف ارومیه در کمک به زلزله زدگان و اشتغال زایی

مشارکت اوقاف ارومیه در کمک به زلزله زدگان و اشتغال زایی