مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-15اقتصادي

انجمن واردکنندگان برنج به صادرکنندگان برنج ایرانی تبدیل شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: انجمن واردکنندگان برنج باید به انجمن صادرکنندگان برنج ایرانی تبدیل شود و برنج ایرانی را به سایر کشور ها صادر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بابک مومنی بعدازظهر امروز در نشست مشترک با انجمن واردکنندگان برنج ایران درباره خرید برنج ارقام محلی از کشاورزان استان، اظهار کرد: بازار درست، بازاری است که پایدار باشد و توقعی که از انجمن واردکنندگان برنج داریم به حرکت درآوردن بازار برنج کیفی استان مازندران است.

وی با بیان اینکه هیچ کس تجربه خوبی از قیمت دستوری ندارد،گفت: یک قیمت پایه تولید و یک هزینه تمام شده محصول داریم و با توجه به آن قیمتی باید برای شروع خرید درنظر گرفته شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه قیمت اولیه ای باید در نظر گرفت که آن تولیدکننده را دلگرم کند، افزود: باید برنج مازندران در حوزه کشور های حاشیه خلیج فارس جای پا باز کند.

وی با اشاره به اینکه تولیدکننده را باید دلگرم کنید و به گونه ای نباشد که تولیدکننده از روی اجبار و ناراحتی برای امرار معاش زندگی محصول خود را به فروش برساند، افزود: انجمن واردکنندگان برنج باید به انجمن صادرکنندگان برنج ایرانی تبدیل شود و برنج ایرانی را به سایر کشور ها صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن واردکنندگان برنج به صادرکنندگان برنج ایرانی تبدیل شود

انجمن واردکنندگان برنج به صادرکنندگان برنج ایرانی تبدیل شود