مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-16سياسي

در آیین پیشواز از «نو دانشجویان» دانشگاه اصفهان چه گذشت؟


زهرا یکی از «نو دانشجویان» دانشگاه اصفهان می گفت: که یکی از اساتیدش در سر کلاس درس می گفته «درس را اگر برای پول درآوردن می خوانید اشتباه می کنید و اگر چنین است بهتر که این نوع درس خواندن را رها کنید».

- در آیین پیشواز از نو دانشجویان دانشگاه اصفهان چه گذشت؟ ایسنا/اصفهان زهرا یکی از نو دانشجویان دانشگاه اصفهان می گفت: که یکی از اساتیدش در سر کلاس درس می گفته درس را اگر برای پول درآوردن می خوانید اشتباه می کنید و اگر چنین است بهتر که این نوع درس خواندن را رها کنید .

بعد از ظهر یکشنبه، 23 مهرماه، آیین پیشواز از نو دانشجویان دانشگاه اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

با شنیدن خبر برگزاری آیین نو دانشجویان به سوی مکان برگزاری مراسم روانه شدم، از دور دانشجویان دختر و پسری را می دیدم که با اشتیاق در محوطه اطراف سالن جمع شده بودند؛ بعضی از آن ها در حال گرفتن عکس از خود یا دوستان شان بودند و بعضی دیگر زمان را به گپ و گفت می گذراندند، اغلب دانشجویان با دوستان خود آمده بودند و تعداد کمی با مادران شان و عده ای هم با ترجیح تنهایی، تنها همراهشان، یک کوله بود.

در محل برگزاری این رویداد، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان غرفه ای برپا کرده بود و مدیران و کارشناسان بخش های مختلف آن از جمله سازمان دانشجویان، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مرکز افکار سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آیین پیشواز از «نو دانشجویان» دانشگاه اصفهان چه گذشت؟

در آیین پیشواز از «نو دانشجویان» دانشگاه اصفهان چه گذشت؟