مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-26سياسي

لباس رزمی برای این رزمنده نبود+ عکس


زهرا طاهری پرکوهی برگی از دفتر زندگی بزرگ مردی کوچک را ورق می زنیم که در اوج نوجوانی در روزهای جنگ احساس مسؤولیت کرد و با زبان کودکانه اعلام کرد؛ مرد جنگم.

کم نبودند بزرگ مردانی کوچک که دل بزرگی داشتند، آن هم به بزرگی همه تاریخ، این نه قصه است نه افسانه بلکه واقعیت زندگی بزرگ مردانی است که امنیت امروزمان را رقم زدند.

قهرمانان گمنام دفاع مقدس یکی از بهترین الگو ها هستند و وقتی خاطرات شان را می شنویم، سراپا شوق می شویم و هفته دفاع مقدس فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و ایثارگران از رشادت های بی نظیر این فداکاران یادی کنیم که چگونه با وجود سن کم ولی مردانه در برابر دشمن ایستادند و عاشقانه نیز به شهادت رسیدند.

*نداشتن حتی لباس رزم در این گزارش روایت شهید دانش آموزی را می خوانیم که در سن 14 ساله مرد جنگ شد با وجود نداشتن حتی لباس رزم به جبهه نبرد رفت و مردانه نیز شهید شد البته این روایت را از زبان غلام رضا خلیلی مربی کانون پرورش فکری شهرستان سیمرغ می خوانیم که درباره شهید سلیمان حدادی می گوید: شهید از شاگردانم بودند  از حدود 10  تا 14 سالگی در کلاس های فرهنگی کانون پرورش فکری حضوری فعال داشتند و در همین سال ها هم بود که راهی جبهه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس رزمی برای این رزمنده نبود+ عکس

لباس رزمی برای این رزمنده نبود+ عکس