مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-09سياسي

الحاق 264 هکتار زمین به مرکز خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با رسانه ها از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند خبر داد و اظهارداشت: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، مشکل تأمین زمین در بیرجند رفع شد.

وی تصریح کرد: امروز و در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در خصوص الحاق اراضی زعفرانیه بیرجند برای تأمین زمین طرح های نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت مورد تأیید قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در شهر بیرجند و در طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در مجموع 45 هزار و 500 نفر متقاضی دریافت زمین ثبت نام کرده اند.

  عباس زاده با بیان اینکه بیش از 31 هزار نفر از افراد متقاضی، واجد شرایط شناخته شده اند، اظهار داشت: برای 5 هزار نفر از متقاضیان، زمین تأمین شده است.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه با الحاق جدیدی که رقم خورد، مشکل کمبود زمین برای واگذاری رفع خواهد شد، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 264 هکتار زمین به مرکز خراسان جنوبی

الحاق 264 هکتار زمین به مرکز خراسان جنوبی