مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-27اقتصادي

تاکید استاندار بر جدیت کاهش تصادفات و نقاط حادثه خیز در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم جدیت تمامی دستگاه های اجرایی مسئول برای کاهش تصادفات و اصلاح نقاط حادثه خیز در استان تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم جدیت تمامی دستگاه های اجرایی مسئول برای کاهش تصادفات و اصلاح نقاط حادثه خیز در استان تاکید کرد.

عابدین خرّم در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات اظهار کرد: با توجه به این که درصد بالای بار ترافیکی تبریز در اتوبان شهیدکسایی است، شهرداری تبریز باید در انجام تعهدات خود در این اتوبان تسریع کند تا پروژه در موعد مقرر به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم کنترل وسایل نقلیه عمومی برای تضمین سلامت شهروندان، گفت: پلیس راه نسبت به رفت و آمد وسایل نقلیه جمعی و عمومی حساسیت بیشتری به خرج دهد تا ایمنی خودرو، هوشیاری راننده، سرعت مجاز، امنیت مسافران و افراد حفظ و جلوی حوادث گرفته شود.

وی به نقاط حادثه خیز در استان اشاره و تاکید کرد: راهداری اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادفات، حوادث و اصلاح نقاط حادثه خیز را در دستور کار قرار دهد؛ پلیس نیز برای کاهش تصادفات در کوتاه مدت، تیم هایی برای کنترل سرعت در این نقاط مستقر کند.

خرّم با اشاره به تجربه موفق کاهش تصادفات و سوانح در ایام عید امسال، اظهار کرد: در ایام عید و زمانی که اوج ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر جدیت کاهش تصادفات و نقاط حادثه خیز در آذربایجان شرقی

تاکید استاندار بر جدیت کاهش تصادفات و نقاط حادثه خیز در آذربایجان شرقی