مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-13سياسي

مادر یکی از شهدای حماسه هویزه آسمانی شد


مادر شهید محمد دلجو یکی از شهدای جاویدالاثر حماسه هویزه و هم رزم سردار شهید سید محمدحسین علم الهدی چشم از جهان فرو بست و میهمان فرزند شهیدش شد.

- زنده یاد بانو طاهره شادونه کار مادر شهید محمد دلجو یکی از شهدای جاویدالاثر حماسه هویزه که از 16 دی سال 1359 داغ فرزند شهیدش را دیده بود پس از 43 سال انتظار برای بازگشت پیکر پاک جگر گوشه اش دعوت حق را لبیک گفت و به او ملحق شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده یاد بانو طاهره شادونه کار مادر شهید محمد دلجو با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دزفول برگزار شد و در گلزار شهدای بهشت علی این شهر آرام گرفت.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ارتحال زنده یاد بانو طاهره شادونه کار مادر شهید محمد دلجو را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان آن سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

   دانش آموز شهید محمد دلجو در سیزدهم دی ماه سال 1341 در دزفول دیده به جهان گشود و در روزهای نخست حمله ددمنشانه رژِم بعث عراق به ایران اسلامی راهی جبهه های حق علیه باطل شد.

وی به همراه سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده عملیات نصر در حماسه بزرگ هویزه حضور داشت و در تاریخ 16 دی ماه سال 1359 به همراه دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر یکی از شهدای حماسه هویزه آسمانی شد

مادر یکی از شهدای حماسه هویزه آسمانی شد