مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-23اجتماعي

رهاسازی چند گونه پرنده شکاری دارای اهمیت حفاظتی بالا


رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی حفاظت محیط زیست استان تهران از رهاسازی 19 پرنده شکاری در زیستگاه های طبیعی در شرق تهران خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد کرمی رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی حفاظت محیط زیست استان تهران در تشریح این خبر با اشاره به اینکه برخی از این پرند ها جوجه بودند که در فصل بهار به محیط زیست تحویل داده شدند، افزود: تعدادی دیگر از این پرنده ها نیز از متخلفان شکار و صید کشف و ضبط شده و یا به دلیل آسیب دیدگی توسط شهروندان به محیط زیست استان تهران تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه این پرندگان برای بازپروری و انجام اقدامات درمانی مدتی در باغ پرندگان لویزان و کلینیک حیات وحش پارک طبیعت پردیسان نگهداری شده اند، اظهار داشت: این پرندگان پس از اطمینان از وضعیت سلامت، امروز رهاسازی شده و به آغوش طبیعت بازگشتند.

کرمی با بیان اینکه این پرندگان شامل 2 بالابان، سه عقاب طلایی، 10 سارگپه، یک دلیجه کوچک، 2 پیغو و یک جغد بودند، تصریح کرد: با توجه به اینکه حلقه گذاری پرندگان، متداولترین و رایج ترین شیوه شناخت وضعیت پرندگان است، این پرندگان قبل از رهاسازی در محل حلقه گذاری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی چند گونه پرنده شکاری دارای اهمیت حفاظتی بالا

رهاسازی چند گونه پرنده شکاری دارای اهمیت حفاظتی بالا