مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-19اجتماعي

معراجتان مبارک فرشتگان کوچک سرزمین زیتون


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ چه جانسوز است وداع مادر و پدر با کودک و چه جانسوز تر که مادر و یا پدر با دست خویش کفن بر فرزند خویش بپوشاند و او را به سینه خاک بسپارد.

این روزها زمین و زمان همه به واسطه جنایات روا داشته شده بر کودک، زنان و مردان سرزمین زیتون قلب هایشان همانند تن و قلب مردمان سرزمین قدس و خود سرزمین قدس چاک چاک است.

  دشت دشت بلای غزه، سر زمین کربلای فلسیطن، اینجا تیر سه شعبه  اشقیا می خورد بر گلو علی اصغرها، خار مغیلان می رود برپای رقیه ها، قنداقه هایشان خونیش می شود از تیر غاصبان و اشغالگران.

مادران و پدران این قنداقه ها سفید خونین را همچون سند بر دست گرفته و گواه می گیرند این قنداقه های خونین را بر ظلمی که بر آن ها بیش از 80 سال است روا داشته شد و خدا را قاضی قرار می دهند بر این همه رذالت و پستی ددمنشانه غاصبان وطن.

لبخند فرشته ها لبخندهایی که این کودکان معصوم و این فرشتگان کوچک هنگام پرواز  به سوی ملکوت بر لب دارند نشان از لبخند زدن فرشتگان به حضور این شهیدان کوچک در کائنات و بهشت برین برزخی دارد.

لبخند خدا را می توان بر لبان این فرشتگان آن هنگام که تیر خلاص بر جان و تنشان  فرو می رود و برای همشه درد هایشان و زخم هایشان الیتام می یابد به ضوح دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معراجتان مبارک فرشتگان کوچک سرزمین زیتون

معراجتان مبارک فرشتگان کوچک سرزمین زیتون