مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-15بين الملل

وانگ یی: اسراییل دست از مجازات جمعی ساکنان غزه بردارد


وزیر امور خارجه چین گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه «فراتر از محدوده دفاع از خود» رفته است و کابینه نتانیاهو باید از «مجازات دسته جمعی» مردم غزه دست بردارد.

- وزیر امور خارجه چین گفت که اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از محدوده دفاع از خود رفته است و کابینه نتانیاهو باید از مجازات دسته جمعی مردم غزه دست بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز شنبه در گفت وگوی تلفنی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان در خصوص تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و به ویژه ساکنان غزه به رایزنی پرداخت.

وانگ یی به همتای عربستانی خود گفت: هیچ یک از طرف ها نباید اقدامی برای تشدید اوضاع انجام دهند و باید در اسرع وقت به میز مذاکره بازگردند.

در حالی که جنگ غزه وارد نهمین روز خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی می شود، حملات رژیم صهیونیستی به مردم و زیرساخت های این منطقه ادامه دارد.

در همین حال یک مقام سازمان ملل هشدار داد که فلسطینی ها در معرض پاکسازی قومی جمعی هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد در آخرین آمار اعلام شده از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون تعداد شهدا در غزه به 2329 نفر و تعداد زخمی ها به 9024 تن رسیده که اکثرشان کودکان و زنان بی دفاع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانگ یی: اسراییل دست از مجازات جمعی ساکنان غزه بردارد

وانگ یی: اسراییل دست از مجازات جمعی ساکنان غزه بردارد