مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-25سياسي

نقش اصولگرایان، اصلاح طلب ها و اعتدالیون در بروز آشوب


به گفته یک فعال سیاسی اصلاح طلب، مردم از جریانات سیاسی احساس ناامیدی می کنند چون در هر دوره، اصولگرایان، اصلاح طلبان و معتدلین هیچ کدام نتوانستند ارتباط یا گفتمانی ایجاد کنند تا جامعه احساس کند حرفش به درستی شنیده می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: اگر منشا اعتراض های سال گذشته را ترکیبی از مطالبات پاسخ داده نشده در جامعه و برنامه ریزی و موج سواری اپوزیسیون و دولت های متخاصم بدانیم و به سه گانه مردم، حاکمیت و اپوزیسیون توجه کنیم، امروز اینکه هر یک از اضلاع این مثلث چه میزان به اهدافشان رسیده اند، قابل بررسی است.

در این زمینه، به بررسی این مهم پرداختیم که در بخشی از آن  زهرا نژادبهرام فعال سیاسی اصلاح طلب پاسخگوی پرسش های پژوهشگر ایرنا شده است.

متن این مصاحبه را در ادامه می خوانید؛ برای ریشه‎ یابی وقایع 1401 باید ابتدا اتفاق های چند سال قبل از این تاریخ را مشاهده کرد؛ از اعتراضات بنزینی تا سقوط هواپیمای اوکراینی - در میانه سال 1401 چه عوامل و زمینه هایی اعتراضات در جامعه را برانگیخت و چگونه به ناآرامی و آشوب کشیده شد؟ برای ریشه‎ یابی اعتراضات 1401 باید ابتدا اتفاق های چند سال قبل از این تاریخ را مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصولگرایان، اصلاح طلب ها و اعتدالیون در بروز آشوب

نقش اصولگرایان، اصلاح طلب ها و اعتدالیون در بروز آشوب