مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-27اقتصادي

حمایت از ایده های برتر فناورانه حوزه حمل و نقل در پل دوم سرمایه گذاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یاسر خانی مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا امروز در دومین رویداد پل سرمایه گذاری که در حوزه لجستیک و حمل و نقل هوشمند برگزار شد، - مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا گفت: با توجه به ظرفیت های بکر و بی نظیر کشورمان در حوزه حمل و نقل و لجستیک دومین رویداد پل سرمایه گذاری در این حوزه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یاسر خانی مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا امروز در دومین رویداد پل سرمایه گذاری که در حوزه لجستیک و حمل و نقل هوشمند برگزار شد، گفت: نفس وجودی سینا VC سرمایه گذاری در پروژه های خطر پذیر برای حمایت از طرح ها و ایده های جوانی است که می توانند باری از دوش کشور و بنیاد بردارند.

وی در خصوص رویداد های پل سرمایه گذاری گفت: اولین پل سرمایه گذاری، در زمینه خوراک دام طراحی و پیاده سازی شد.

ارزبری این کالا در اقتصاد ایران بالاست بطوریکه دومین کالای وارداتی کشور است و باید برای مدیریت این موضوع فکر جدیدی می شد.

خانی درباره پل دوم سرمایه گذاری افزود: از این جهت که کشور ما در شاهراه ارتباطی قرار دارد و این موضوع یک مزیت استراتژیک برای دسترسی و حمل و نقل لجستیک محسوب می شود پل سرمایه گذاری دوم در رابطه با حمل و نقل برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایده های برتر فناورانه حوزه حمل و نقل در پل دوم سرمایه گذاری

حمایت از ایده های برتر فناورانه حوزه حمل و نقل در پل دوم سرمایه گذاری