مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-30اجتماعي

ورود 100 دستگاه اتوبوس سه کابین به چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین بهره برداری از طرح نوسازی حمل و نقل عمومی تهران در قالب هفتاد وچهارمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، - شهردار تهران گفت: ماه آینده 50 دستگاه اتوبوس برقی به خطوط اتوبوسرانی وارد خواهد شد و بنا داریم در یک زمان بندی مشخص کم کم از بخش دیزلی و سوخت های فسیلی به سمت اتوبوس های برقی گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین بهره برداری از طرح نوسازی حمل و نقل عمومی تهران در قالب هفتاد وچهارمین پویش امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه 4 برگزار شد.

علیرضا زاکانی در حاشیه بازدید از این اتوبوس ها و درجمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای دوره مدیریت شهری تاکنون 667 دستگاه اتوبوس و مینی بوس نوسازی شده اند که عمده این دستگاه ها اتوبوس هستند.

همچنین از این تعداد دستگاه 237 دستگاه مربوط به شش ماهه ابتدای سال 1402 است و این روند نوسازی و بازسازی در شش ماهه دوم سال 1402 ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 100 دستگاه اتوبوس سه کابین به چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران

ورود 100 دستگاه اتوبوس سه کابین به چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران