مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-01اقتصادي

تکنولوژی مایع پاش دیایس ساخت ایران در اراک رونمایی شد


طی مراسمی نخستین تکنولوژی مایع پاش دیایس ساخت ایران با حضور مدیرکل تجهیزات و ساماندهی فرودگاهی کشور، به همت یک شرکت خصوصی در اراک رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عصر امروز در مراسمی با حضور طی مراسمی نخستین تکنولوژی مایع پاش دیایس ساخت ایران  با حضور مدیرکل تجهیزات و ساماندهی فرودگاهی کشور، استاندار مرکزی و اردبیل به همت یک شرکت خصوصی در اراک رونمایی شد.

 مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم رونمایی این تکنولوژی اظهار کرد: به همت متخصصان ایرانی هم اکنون 75 درصد از تجهیزات صنعت هوانوردی در کشور بومی سازی شده است.

میرسعید صفی نیا افزود: توانمندی کشور در ساخت تجهیزات صنعت هوانوردی با رعایت تمام استانداردهای بین المللی محقق شده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه اراک ظرفیت بسیار خوبی است که توسعه این فرودگاه نیازمند سرمایه گذاری است که در این راستا به زودی تجهیزات الکتریکال، مکانیکال و ترمینالی از جمله تجهیزات هواساز، موتور برق و ژنراتور به ارزش 10 میلیارد تومان به این فرودگاه اراک اختصاص خواهد یافت.

صفی نیا با اشاره به دستگاه ضد یخ پاش هواپیمای شرکت لجور گفت: هزینه تمام شده این دستگاه حدود 15 میلیارد تومان است که ساخت داخل آن 35 میلیارد تومان صرفه جویی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنولوژی مایع پاش دیایس ساخت ایران در اراک رونمایی شد

تکنولوژی مایع پاش دیایس ساخت ایران در اراک رونمایی شد