مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-21سياسي

انتقال خون ایلام به دستگاه های اتوماسیون تست های غربالگری مجهز می شود


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: مرکز انتقال خون ایلام به دستگاه های اتوماسیون تست های غربالگری مجهز می شود و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: مرکز انتقال خون ایلام به دستگاه های اتوماسیون تست های غربالگری مجهز می شود و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مصطفی جمالی امروز شنبه 29 مهر در دیدار با استاندار ایلام با تبیین و تشریح اهداف آینده این سازمان، اظهار کرد: ساختن نسل جدید اهداکنندگان و تشویق جوانان به انجام این کار ارزشمند یکی از اهداف مهم است و از سوی دیگر، رشد و توسعه مراکز اهدای خون با مشارکت خیرین سلامت و حمایت مسئولان استانی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در حال تلاش برای احداث مرکز جامع انتقال خون در ایلام هستیم و امیدواریم با حمایت های لازم این امر در استان محقق شود.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، تاکید کرد: با رایزنی های صورت گرفته، مرکز انتقال خون ایلام نیز به دستگاه های اتوماسیون تست های غربالگری مجهز می شود که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر حسن بهرام نیا استاندار نیز در این دیدار با بیان اینکه نقش انتقال خون در پیکره نظام سلامت اثرگذار است، تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات و دستگاه های فرآوری در استان از ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال خون ایلام به دستگاه های اتوماسیون تست های غربالگری مجهز می شود

انتقال خون ایلام به دستگاه های اتوماسیون تست های غربالگری مجهز می شود