مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-17اقتصادي

شهرداری دوگنبدان مقابل کسبه وظیفه شناس بی خیال بی نظمی دستفروشان ؟!


برخی کسبه دوگنبدانی می گویند تاکنون تمام حق پیشینه کسب و کار را ازجیب خود پرداخت کرده ایم شهرداری نیز باید در قبال پولی که از ما کسبه دریافت می کند خدماتی را ارائه کند.

- خبرگزاری فارس گچساران - ندا نعمتی- بازار هر شهر قلب تپنده آن شهر محسوب می شود، به گونه ای که نشان دهنده هویت هر منطقه ای است.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران نیز با وجود شرکت نفت و پتروشیمی و ترانزیتی بودن آن محل تردد افراد متعددی است و این وظیفه مسئولان شهرستان و البته مسئولان شهری دوگنبدان را سنگین تر می کند.

بازار گچساران با وجود کسبه های قدیمی این شهرستان از رونق و سیاق خاصی برخوردار است هرچند با کمی دقت به آن متوجه بی نظمی خواهید شد.

در اقدامی خودجوش تعدادی از کسبه خیابان بشارت مرکز بازار شهر گچساران با هزینه شخصی خود در راستای صرفه جویی آب و نظافت بهتر خیابان اقدام به تعویض سنگفرش مقابل محل کسب خود کرده اند.

با انجام این اقدام که با هزینه شخصی چند کسبه صورت گرفته آن گونه که می گویند شهرداری به جای تشکر از آنها با تذکرات مکرر باعث ناراحتی و رنجش خاطر این تعداد کسبه شده است.

شهرداری دوگنبدان به جای تشکر با تذکر کسبه را پشیمان می کند مسعود محسنی یکی از کسبه بازار گچساران در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: حدود 30 سال  است که در بازار گچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری دوگنبدان مقابل کسبه وظیفه شناس بی خیال بی نظمی دستفروشان ؟!

شهرداری دوگنبدان مقابل کسبه وظیفه شناس بی خیال بی نظمی دستفروشان ؟!