مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 01:152023-09-23فرهنگي

برگزیدگان جشنواره فانوس در لرستان معرفی شدند


معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: مرحله استانی هفتمین جشنواره فانوس در لرستان با معرفی برترین ها در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محسن مرادی معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان در شامگاه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فانوس، اظهار داشت: مرحله استانی هفتمین جشنواره فانوس در لرستان به پایان رسید و این جشنواره برترین های خود را شناخت.

  وی افزود: آثار ارسالی به این جشنواره در بخش های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی (سرود دانش آموزی، نقاشی، تئاتر صحنه ای، فیلم کوتاه 180 ثانیه ای)، تئاتر خیابانی، نمایش نامه و در بخش هنرهای تجسمی در شاخه های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، بود.

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره در استان لرستان در بخش فیلم و سریال در شاخه های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه های موسیقی با کلام و بی کلام، و سرود دریافت کننده آثار هنرمندان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره فانوس در لرستان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره فانوس در لرستان معرفی شدند