مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-27اقتصادي

صادرات نخود نفس های آخر را می کشد؟


رییس شورای ملی نخود با پیش بینی وجود بیش از 200 هزار تن نخود مازاد در کشور برای سال جاری، ممنوعیت صادرات این محصول را غیرمنطقی دانست و خواستار عدم اجرای این ممنوعیت شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای ملی نخود با پیش بینی وجود بیش از 200 هزار تن نخود مازاد در کشور برای سال جاری، ممنوعیت صادرات این محصول را غیرمنطقی دانست و خواستار عدم اجرای این ممنوعیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر مرادی در جلسه شورای نخود که امروز (پنجم مهر) با موضوع ممنوعیت صادرات نخود و با حضور تعدادی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به بخشنامه مورخ 19 شهریور وزارت جهاد کشاورزی به سازمان توسعه صادرات مبنی بر ممنوعیت صادرات نخود، گفت: وزارت جهاد کشاورزی بعد از اینکه متولی تنظیم بازار شد، متاسفانه تغییر رویکرد داد و اکنون به جای آنکه حامی تولیدکنندگان و کشاورزان باشد، ناگزیر به اقدامات تنظیم بازار است که این امر گاهی زیان جدی به کشاورزان وارد می کند.

وی دغدغه اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای ممنوعیت صادرات نخود را نگرانی از افزایش قیمت این محصول دانست و اظهار کرد: نمی توان به جهت نگرانی از محصولی که تاثیر چندان زیادی نیز در سبد معیشت خانوار ندارد، به کشاورز و صادرکننده صدمه وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نخود نفس های آخر را می کشد؟

صادرات نخود نفس های آخر را می کشد؟