مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-02اقتصادي

احداث اولین کارخانه نوآوری صنعتی کشور در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر


مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران از احداث اولین کارخانه نوآوری صنعتی در کشور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران از احداث اولین کارخانه نوآوری صنعتی در کشور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خبر داد.

ارسلان قنواتی در نشست خبری رویداد فناورانه پتروفن زون که امروز، 10 مهرماه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: پتروفن زون براساس مدل فرآیند نوآوری باز برای اولین بار در کشور بومی سازی و برگزار شده است و در پتروفن زون دو نیز همین مدل پیاده سازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کمک به ارتقای بهره وری شرکت ها و سازمان ها از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران، گفت: در پتروفن زون2، شرکت های پتروشیمی حاضر 6 شرکت هستند و 82 نیاز فناورانه این شرکت ها شناسایی و شناسنامه دار و اولویت بندی شده اند.

قنواتی عنوان کرد: شرکت های پتروشیمی رازی، امیرکبیر، فناوران، غدیر، تخت جمشید و نوید زرشیمی در این رویداد فناورانه نیازهای خود را عرضه کرده اند و 1672 شرکت برای حل این نیازها رزومه ارسال کردند و 40 شرکت برتر کشوری نهایی شده اند تا در این رویداد حضور یابند و احتمالا چند شرکت دیگر نیز به این تعداد افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اولین کارخانه نوآوری صنعتی کشور در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

احداث اولین کارخانه نوآوری صنعتی کشور در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر