مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-30ورزشي

فعالیت 114 رشته در فدراسیون بادبانی


از سال گذشته با مجوز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بادبانی آغاز به کار کرد که 114 رشته در بخش های مختلف زیر نظر این فدراسیون فعال شده اند.

- ایسنا/بوشهر سرپرست فدراسیون بادبانی گفت: از سال گذشته با مجوز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بادبانی آغاز به کار کرد که 114 رشته در بخش های مختلف زیر نظر این فدراسیون فعال شده اند.

خسرو ابراهیمی نیا روز شنبه در مجمع انتخابات رییس هیئت بادبانی استان بوشهر گفت: این رشته ها در حوزه های بادبانی، آبتیمست، لیزر و کایت بردینگ، اسکی روی آب و قایقرانی فعالیت می کنند.

وی افزود: به زودی هیات های استان این فدراسیون نیز شکل می گیرد.

سرپرست فدراسیون بادبانی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های استان بوشهر از جمله داشتن شرایط برگزاری مسابقات بین المللی و نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال این هستیم که رویدادهای بین المللی در این رشته با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آینده در این استان برگزار شود.

ابراهیمی نیا استان بوشهر را قطب رشته کایت بردینگ در کشور دانست و عنوان کرد: از 45 ورزشکار این رشته 30 ورزشکار آن به صورت حرفه ای در بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند.

وی یادآور شد: 12 مدال در المپیک در این رشته توزیع می شود که امیدواریم ورزشکاران از این استان در المپیک آینده صاحب نشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 114 رشته در فدراسیون بادبانی

فعالیت 114 رشته در فدراسیون بادبانی