مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-23بين الملل

آیا اروپا چشم خود را به روی ماهیت تهدیدآمیز منافقین باز کرده است؟


دبیرکل بنیاد هابیلیان با اعتقاد بر این که تابستان امسال را می توان تابستان متفاوتی برای منافقین در نظر گرفت، گفت: دولت فرانسه در اقدامی قابل توجه 29 خرداد ماه اعلام کرد که تجمع سالانه این گروهک را در اطراف پاریس ممنوع کرده است؛ - دبیرکل بنیاد هابیلیان با اعتقاد بر این که تابستان امسال را می توان تابستان متفاوتی برای منافقین در نظر گرفت، گفت: دولت فرانسه در اقدامی قابل توجه 29 خرداد ماه اعلام کرد که تجمع سالانه این گروهک را در اطراف پاریس ممنوع کرده است؛ هرچند در نهایت آن ها توانستند به شیوه های نامشخصی و از طریق حکم دادگاه برنامه خود را برگزار کنند اما حملات لفظی آن ها به دولت فرانسه نشان داد این یک اتفاق غیرقابل پیش بینی و نگران کننده برای این گروهک بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدجواد هاشمی نژاد در یاداشتی به عنوان آیا اروپا چشم خود را به روی ماهیت تهدیدآمیز منافقین باز کرده است؟ نوشت: منافقین سال هاست که در غرب و از جمله اروپا مشغول لابی گسترده با برخی سیاستمداران هستند.

آن ها به رغم اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات تروریستی خود را آغاز کرده بودند و پس از انقلاب نیز در ترور هزاران شهروند و مقام ایرانی دست داشتند، با این حال به راحتی مورد حمایت کشورهای غربی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اروپا چشم خود را به روی ماهیت تهدیدآمیز منافقین باز کرده است؟

آیا اروپا چشم خود را به روی ماهیت تهدیدآمیز منافقین باز کرده است؟