مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-25اقتصادي

خانواده نیم میلیون نفری حاصل دو دهه فعالیت ام وی ام


مدیران خودرو (ام وی ام) بزرگترین شرکت خودروساز خصوصی در ایران بوده که بیش از دو دهه قدمت داشته و در این مدت توانسته طیف وسیعی از مشتریان و مردم را به خود جذب کند.

- مدیران خودرو (ام وی ام) بزرگترین شرکت خودروساز خصوصی در ایران بوده که بیش از دو دهه قدمت داشته و در این مدت توانسته طیف وسیعی از مشتریان و مردم را به خود جذب کند.

ام وی ام طی بیست سال فعالیت موفق شده تعداد اعضای خانواده خود را به بیش از نیم میلیون نفر برساند که این یک موفقیت چشمگیر برای این شرکت خودروساز بخش خصوصی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازشرکتمدیران خودرو (ام وی ام)، ام وی ام برندی بود که فعالیت خود را با عرضه خودروهای اقتصادی در ایران آغاز کرد و طی این سالها همواره به نظرات مشتریان و نیاز آنها احترام گذاشته و سعی کرده محصولاتی متناسب با نیاز و سلیقه آنها عرضه کند.

همین مشتری مداری MVM باعث شده تا این برند طی دو دهه بتواند خانواده مشتریان خود را به بیش از 500 هزار نفر گسترش دهد و این یک موفقیت چشمگیر برای این خودروساز خصوصی محسوب می شود.

ام وی ام طی دو دهه فعالیت، رشد خیره کننده ای در سبد محصولات خود داشته و به خودروهایی مدرن، مطابق ترند روز شیفت کرده و خود برندی دنباله رو فشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده نیم میلیون نفری حاصل دو دهه فعالیت ام وی ام

خانواده نیم میلیون نفری حاصل دو دهه فعالیت ام وی ام