مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-09سياسي

ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» گفت: بدون شک پیروزی های بزرگ بعدی در راه است و تمام دنیا به زودی شاهد خشکیده شدن ریشه های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خواهند بود.

- ایسنا/کردستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی گفت: بدون شک پیروزی های بزرگ بعدی در راه است و تمام دنیا به زودی شاهد خشکیده شدن ریشه های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خواهند بود.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات، در جمع خبرنگاران استان با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی اظهار کرد: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح های کشتار جمعی و اهرم های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که بحمدالله با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده می شود

ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده می شود