مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-04سياسي

تعیین تکلیف دو هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در خوزستان


دو هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده از پارکینگ های استان در شش ماهه اول امسال تعیین تکلیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف وسایط نقلیه موجود در پارکینگ های استان، با هماهنگی ستاد فرمان امام خمینی، دو هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت از چهار پارکینگ در شهر های اهواز، شوش و دزفول و از طریق مزایده و فروش، در شش ماهه اول سال تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: این وسایل نقلیه که به دلیل عدم رعایت قانون از سنوات قبل توقیف و یا به دلیل رها شدن در سطح شهر به صورت بلاصاحب جمع آوری و به پارکینگ ها منتقل شده بود که باتوجه به عدم مراجعه صاحبان آن ها در مدت زمان طولانی، به مزایده گذاشته شد.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: همچنین باتوجه به وجود تعدادی خودروی فرسوده  در پارکینگ های استان، در ماه جاری جلسه ای با حضور نماینده دادگستری، نیروی انتظامی و پلیس راهور برگزار و در راستای ماده 21 قانون دستورالعمل تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، تصمیمات لازم اتخاذ و اقدام خواهد شد.

دهقانی با تاکید بر ضرورت افزایش سرعت و حجم فروش خودرو ها در روند تعیین تکلیف این خودروها، گفت: نظارت میدانی و بازرسی از پارکینگ ها و انبار های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف دو هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در خوزستان

تعیین تکلیف دو هزار و 800 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در خوزستان