مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-02سياسي

دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان پیش بینی کرد دستکند سامن برای عید نوروز میزبان گردشگران باشد.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان پیش بینی کرد دستکند سامن برای عید نوروز میزبان گردشگران باشد.

محسن معصوم علیزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفری که عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی دی ماه سال گذشته به شهرستان ملایر داشت، اظهار کرد: افتتاح مرحله نخست گردشگری شهر زیرزمینی سامن یکی از برنامه های مهم وزیر میراث فرهنگی بود که وی در بازدید از این مجموعه تأکید کرد تمامی پروتکل های لازم و موارد ایمنی برای بازدید عموم باید رعایت شود سپس این مجموعه بازگشایی شود.

معصوم علیزاده ادامه داد: پس از آن پیشنهاد شد کارشناسان وزارت میراث فرهنگی بازدیدی از مجموعه داشته باشند و پیشنهادات و راهکارهای اجرایی خود برای رعایت موارد ایمنی مجموعه را بیان کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تأکید کرد: در حال حاضر این بازدید انجام شده است و به محض تأیید برنامه تأمین موارد ایمنی توسط وزارتخانه، طرح اجرا خواهد شد.

معصوم علیزاده با بیان اینکه این طرح طی ماه های آینده اجرا خواهد شد، مطرح کرد: تلاش می کنیم مجموعه دستکند سامن برای عید نوروز میزبان گردشگران علاقمند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود

دستکند سامن عید نوروز میزبان گردشگران خواهد بود