مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-07بين الملل

اسراییل در شوک!


دست زدن غزه به چنین حملاتی خود گویای این واقعیت نیز هست که 5 جنگ قبلی اسراییل از سال 2008 تا کنون نتیجه خاصی در جهت تضعیف نوار غزه تحت کنترل حماس نداشته است و توانمندی های نظامی آن ها نسبت به قبل در این منطقه محاصره شده افزایش یافته است.

- صابر گل عنبری، روزنامه نگار و تحلیگر مسائل منطقه در یادداشتی تلگرامی با عنوان اسراییل در شوک! نوشت: حمله گسترده راکتی و زمینی امروز نیروهای جنبش فلسطینی حماس به اسراییل از جهات متعددی بی سابقه و غافلگیر کننده بوده و تل آویو را در شوک بزرگی فرو برده است.

محمد الضیف فرمانده گردان های قسام وابسته به حماس که به ندرت اظهارنظر می کند، نام این حمله را طوفان الاقصی اعلام کرده و گفته است که در واکنش به حملات مستمر یهودیان تندرو به مسجد الاقصی صورت می گیرد.

    اسراییل نیز در مقابل فعلا وضعیت جنگی اعلام کرده اما تا این لحظه دست به حملات متقابلی نزده است و به نظر می رسد که با توجه به نوع و ماهیت حملات فلسطینی ها و تبعات احتمالی مهم آن برای دولت نتانیاهو، حملات ویرانگر و گسترده ای به نوار غزه طی ساعات آتی اتفاق بیفتد.

  حملات غافلگیر کننده امروز، دولت نتانیاهو را در برابر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی قرار می دهد؛ به گونه ای که در روزها و ساعات گذشته هیج نشانه ای از طرف اسراییلی دال بر پیش بینی چنین حمله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در شوک!

اسراییل در شوک!