مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-05سياسي

جبلی: اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه های اجرایی است


به گفته رییس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی، هم افزایی دستگاه های اجرایی با رسانه ملی منجر به افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت و در دیدار با اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی به موقع و جهاد تبیین بسیار مهم است، اظهار کرد: صداوسیمای در کنار دیگر رسانه های کشور در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و ترکیبی دشمن قرار داشته و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی با تاکید بر هم افزایی لازم میان صداوسیما و دیگر دستگاه های اجرایی و سازمان ها در کشور گفت: رسانه ملی با هم افزایی همه سازمان ها و نهادها، با انعکاس خدمات رسانی، میزان پیشرفت طرح های بزرگ عمرانی، دستاورد ها و تلاش های شبانه روزی دولت نقش مؤثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور داشته و به این مسیر خود ادامه می دهد.

وی تحقق این روند مهم را در حمایت بیشتر مسؤولان از رسانه ملی دانست و بیان کرد: بدون شک حمایت مسؤولان و ارتباط مناسب میان مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ملی نقش مهم و تاثیرگذاری این گسترش آرامش و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه های اجرایی است

جبلی: اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه های اجرایی است