مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-11اقتصادي

پرداخت غرامت 5890 میلیاردی در زیربخش های کشاورزی


معاون توسعه امور بیمه ای صندوق بیمه کشاورزی با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزی تنها سازمانی است که در این سال ها همیار کشاورزان بوده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان قدرت الله نوری ظهر امروز در نشست فصلی معاونین تولیدات گیاهی و مدیران زراعت سراسر کشور با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزی تنها سازمانی است که در این سال ها همیار کشاورزان بوده است اظهار کرد: در سرمازدگی ها، سیل و اتفاقات پیش بینی نشده اخیر در کشور با وجود پیگیری های مکرر در سازمان مدیریت بحران کشور، غرامتی به صورت بلاعوض به کشاورزان پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 5 هزار 890 میلیارد تومان غرامت در کل زیربخش های کشاورزی پرداخت شده است افزود: بیشترین غرامت پرداختی مربوط به استان خوزستان بوده است.

معاون توسعه امور بیمه ای صندوق بیمه کشاورزی یادآور شد: با توجه به خشکسالی های بی سابقه در  سال های اخیر 6 هزار میلیارد تومان غرامت پرداخت شده که 2 هزار و 500 میلیارد از آن توسط دولت و یک هزار و 500 میلیارد تومان از حق بیمه کشاورزان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه مبلغ باقی مانده از بانک کشاورزی استقراض شده است اضافه کرد: ایران کشوری است که اقیلم خشک و نیمه خشک دارد از همین رو اغلب نقاط با شرایط اقلیمی خاص و خشکسالی و سرمازدگی روبرو است و خسارت در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت غرامت 5890 میلیاردی در زیربخش های کشاورزی

پرداخت غرامت 5890 میلیاردی در زیربخش های کشاورزی