مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-02اقتصادي

تحت پوشش بودن 19 هزار سالمند توسط کمیته امداد زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 19 هزار سالمند در سطح استان زنجان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 19 هزار سالمند در سطح استان زنجان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

روح اله صالحی شامگاه روز گذشته (9 مهرماه) در جمع خبرنگاران، گرامیداشت روز سالمند و با تاکید بر اینکه سالمندی ناتوانی نیست، اظهار کرد: در حال حاضر 19 هزار سالمند زنجانی تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره ‎مند می شوند.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 73 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک معیشت به سالمندان زنجانی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: توجه به وضعیت معیشتی و ارتقاء سلامت سالمندان ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در حوزه خدمت رسانی به این گروه از جامعه هدف است.

این مسئول تصریح کرد: توجه به توانبخشی سالمندان و تامین تجهیزات مورد نیاز سالمندان زمین گیر، از دیگر اقدامات این نهاد در حوزه خدمت رسانی به این قشر است.

صالحی همچنین تصریح کرد: توجه به ایجاد نشاط و شادابی در سالمندان تحت پوشش از طریق اجرای برنامه های فکری و فرهنگی، اردوهای فرهنگی و زیارتی از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش بودن 19 هزار سالمند توسط کمیته امداد زنجان

تحت پوشش بودن 19 هزار سالمند توسط کمیته امداد زنجان