مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-01پزشكي

کنگره بین المللی تغذیه باعث تسهیل مراودات ما با دانشمندان خارجی می شود


دبیر علمی کنگره بین المللی تغذیه با اشاره به دعوت از سرکنسولگری ها و سفرا در این کنگره، گفت: این کنگره و حضور چنین افرادی در آن، کمک فراوانی به تسهیل مراودات علمی می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر علمی کنگره بین المللی تغذیه با اشاره به دعوت از سرکنسولگری ها و سفرا در این کنگره، گفت: این کنگره و حضور چنین افرادی در آن، کمک فراوانی به تسهیل مراودات علمی می کند.

مجید غیورمبرهن امروز 9 مهر در نشست خبری دومین کنگره بین المللی تغذیه؛ از مطالعات علوم پایه تا تحقیقات بالینی که در سالن شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این قوی ترین کنگره از نظر وزن علمی است که در کشور برگزار می شود، به این دلیل که افراد مدعو و شرکت کنندگان این همایش افرادی برجسته هستند، از جمله دو تن از برندگان جایزه نوبل به صورت ویدئوکنفرانس در این همایش شرکت خواهند داشت و پرسش و پاسخ زنده انجام می شود.

وی درباره اهداف عالی این کنگره بیان کرد: تصمیمات و برآیند این نشست های بین الملی و علمی، سیاست گذاری های حوزه سلامت است که نه تنها برای کشور ما، بلکه برای کل دنیا تأثیرگذار خواهد بود.

برآنیم تا با نشست هایی که در این کنگره برگزار می کنیم و همچنین از طریق کانال یونسکو ایران، شبکه یونسکویی را با هم رشته های خودمان در دنیا داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی تغذیه باعث تسهیل مراودات ما با دانشمندان خارجی می شود

کنگره بین المللی تغذیه باعث تسهیل مراودات ما با دانشمندان خارجی می شود