مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-06سياسي

تحصیل 150 هزار طلبه در 500 مدرسه حوزوی


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: حدود 150 هزار نفر در 500 مدرسه حوزوی سراسر کشور فعالیت دارند و مردم همیشه در صحنه و نسل جوان مستعد کشورمان را به علمی اندوزی و علم آموزی در حوزه های علمیه دعوت می کنم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه پنج شنبه در سفر به مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه های علمیه بر پایه شناخت، معرفت، تحصیل علم و کمال پایه ریزی شدند.

 وی افزود: ما هرچه بتوانیم از بعد علمی حوزه های علمیه را گسترش دهیم و متناسب با نیازهای زمان گام های بلند برداریم، اقتضائات زمان را بدانیم و بشناسیم رسالت خود را به درستی انجام دادیم.

 حسینی بوشهری با اشاره به بیانات امام صادق (ع) در زمینه شناخت اقتضائات زمان، تصریح کرد: باید دست به علم و دانشی بزنیم بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند و گفتمان را به شکلی قرار دهیم که به مخاطب مان بیان و مطالب را منتقل کنیم موفق بودیم و در این راستا باید باب مفاهمه را بین مخاطبان مان باز کنیم.

 وی با اعلام اینکه روحانیت برخلاف سایر مراکز آموزشی در طول تاریخ پیوسته در غم و شادی مردم شریک بوده است و این گونه نبود که فضای علمی و آموزشی را جدای از فضای ارتباط با مردم قرار دهد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی دانشگاه ها هم این چنین عمل کرده و در غم و شادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 150 هزار طلبه در 500 مدرسه حوزوی

تحصیل 150 هزار طلبه در 500 مدرسه حوزوی