مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-11سياسي

لزوم حمایت از طرح های نخبگان در تالش


امام جمعه تالش در مجمع بسیجیان این شهرستان گفت: متاسفانه هیچکدام از طرح های شهرستان به نتیجه نرسیده، عملا تالش مورد بی توجهی قرار گرفته لذا از مسئولان کشوری و استانی خواستار اهتمام ویژه به این شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح چهارشنبه نوزدهم مهرماه، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش در بیستمین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان این شهرستان بر لزوم توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی به طرح های زیرساختی و مهم شهرستان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه هیچ یک از طرح های شهرستان به نتیجه نرسیده، عملا تالش مورد بی توجهی قرار گرفته لذا از مسئولان کشوری و استانی خواستار اهتمام ویژه و بیشتر به این منطقه که دومین شهرستان از نظر وسعت و جمعیت در استان است، خواستاریم.

امام جمعه شهرستان تالش به اقدامات موثر و گسترده سپاه و بسیج در حوزه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری بسیجیان و سپاهیان در کشور قابل توجه و ستایش است، سپاه و بسیج شهیدان، رزمندگان،ایثارگران و جانبازان بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نورزاد به لزوم توجه ویژه به گفتمان بسیج اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب خود را بسیجی می داند، لذا مسئولان ما هم باید چنین عقیده ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از طرح های نخبگان در تالش

لزوم حمایت از طرح های نخبگان در تالش