مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-09سياسي

ضرورت توجه و نظارت بیشتر بر مراکز نگهداری از سالمندان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان از سالمندان به عنوان سرمایه های جامعه نام برد و بر ضرورت توجه و نظارت بیشتر به سالمندان در مراکز نگهداری از سالمندان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان از سالمندان به عنوان سرمایه های جامعه نام برد و بر ضرورت توجه و نظارت بیشتر به سالمندان در مراکز نگهداری از سالمندان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان شامگاه گذشته در دیدار با جمعی از سالمندان با بیان اینکه پیشکسوتان و سالمندان از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند اظهار کرد: عمده سالمندان بویژه آن گروه که از اعتقادات دینی عمیق تری برخوردارند و با خداوند متعال ارتباط برقرار می کنند شرایط روحی و روانی بهتری دارند.

امام جمعه سمنان با اشاره به آیه 68 سوره یس افزود: قرآن کریم می فرماید وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ ۖ أَفَلَا یَعْقِلُونَ هرکس را عمر طولانی دهیم، در آفرینش دگرگونش کنیم.

چرا تعقل نمی کنند؟ وی با بیان اینکه کاهش توان جسمی انسان در دوران پیری، امری طبیعی است اظهار کرد: برخلاف فرزندان که با افزایش سن، تمایل کمتری برای همراهی با والدین از خود نشان می دهند، والدین با افزایش سن علاقه دارند افراد بیشتری در اطرافشان حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه و نظارت بیشتر بر مراکز نگهداری از سالمندان

ضرورت توجه و نظارت بیشتر بر مراکز نگهداری از سالمندان