مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-22فرهنگي

روایت معاون وزیر ارشاد از گسترش تعاملات سینمایی با همسایگان در گفت وگو با فارس


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح اهداف و نتایج سفر خود به تاجیکستان، از نگاه ویژه به همکاری های سینمایی با کشورهای همسایه خبر داد.

- محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نگاه ایران به همکاری های سینمایی با کشورهای همسایه و همچنین اهداف و نتایج سفر خود به تاجیکستان را تشریح کرد.

خزاعی با اشاره به رویکرد سازمان سینمایی ایران نسبت به همکاری با کشورهای خارجی، تصریح کرد: در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی، برای فعالیت های حوضه بین المللی نقشه راهی در نظر گرفتیم که در آن علاوه بر ادامه فعالیت با کشورهایی که از قبل مراودات داشتیم، همچنین به کشورهای همسایه و به خصوص کشورهای که با آنها دارای اشتراکات زبانی، تمدنی، فرهنگی و آیینی و همچنین روابط سیاسی و اقتصادی خوبی می باشیم، توجه جدی مبذول شده است.

البته چنین یک توجهی نسبت به کشورهای حوزه مقاومت، کشورهای حوزه خزر، کشورهای عضو شانگهای و.

نیز وجود دارد.

وی افزود: در همین راستا هیئت های متعددی از کشورهای مختلف به ایران سفر می کنند  و از ما برای بازدید از کشورهایشان دعوت می کنند تا با فرصت ها و زمینه های همکاری های سینمایی یکدیگر بهتر آشنا بشویم و به نتیجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون وزیر ارشاد از گسترش تعاملات سینمایی با همسایگان در گفت وگو با فارس

روایت معاون وزیر ارشاد از گسترش تعاملات سینمایی با همسایگان در گفت وگو با فارس