مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-03بين الملل

زلنسکی خواستار تشدید تحریم های کشورهای اروپایی علیه ایران شد


رییس جمهور اوکراین در نشستی با وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از کشورهای اروپایی خواست که تحریم ها علیه ایران را گسترش دهند.

- رییس جمهور اوکراین در نشستی با وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، از کشورهای اروپایی خواست که تحریم ها علیه ایران را گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در نشستی با وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا که روز گذشته برای نشان دادن حمایت از اوکراین به کی یف، پایتخت این کشور سفر کردند با تکرار ادعاهایش مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه از طریق عرضه پهپادهای جنگی به آن برای استفاده در جنگ اوکراین، گفت: گسترش تحریم ها علیه ایران در زمینه صنایع حساس، از جمله واردات تجهیزات و مواد شیمیایی حائز اهمیت است.

وی ادعا کرد: هر پهپاد جنگی ایرانی که به شهرهای اروپایی در اوکراین اصابت می کند، دلیلی برای اعمال فشار تحریم ها است.

زلنسکی همچنین ادعای انتقال دارایی های مسدودشده روسیه در اثر تحریم های غرب را به عنوان دلیل دیگری برای ارائه این درخواست مطرح کرد.

اظهارات زلنسکی در حالی مطرح می شود که ایران با رد ادعاهای آمریکا و متحدان آن مبنی بر عرضه این پهپادها به روسیه برای استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی خواستار تشدید تحریم های کشورهای اروپایی علیه ایران شد

زلنسکی خواستار تشدید تحریم های کشورهای اروپایی علیه ایران شد