مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-11دانش

گفت وگوی ایسنا با دو نفر از رتبه برترهای کنکور تجربی 1402


مریم قنبری رتبه 33 کنکور تجربی بدون سهمیه و امیرحسین علی بابایی رتبه 16 کنکور تجربی با سهمیه پنج درصد دو نفر از پذیرفته شدگان کنکور هستند که گفت وگویی مختصر با آن ها انجام شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مریم قنبری رتبه 33 کنکور تجربی بدون سهمیه و امیرحسین علی بابایی رتبه 16 کنکور تجربی با سهمیه پنج درصد دو نفر از پذیرفته شدگان کنکور هستند که گفت وگویی مختصر با آن ها انجام شده است.

خود را معرفی کنید؟ مریم قنبری هستم رتبه 33 کنکور تجربی از شهرستان بروجن که در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شدم.

آیا از گذشته هدف شما تحصیل در این رشته بود؟ بله از ابتدا هدفم قبولی در رشته دندانپزشکی بود که تنها بین دو دانشگاه مردد بودم و بعد از تحقیق متوجه انتخاب دانشگاه شدم.

از سهمیه خاصی برخوردار بودید؟ خیر، سهمیه نداشتم.

متوسط درصدها در کنکور؟ برای کنکور دی ماه به طور میانگین 70 درصد بود، اما به دلیل سخت تر شدن کنکور تیرماه درصدها کمی کمتر شده بود، اما تقریبا 70 درصد بود.

آیا معلم خصوصی داشتید یا در آزمون های آزمایشی شرکت کرده بودید؟ معلم خصوصی نداشتم و کلاسی شرکت نکردم، اما آزمون های آزمایشی را شرکت کردم.

مطالعه را از چه سالی و در روز چند ساعت صرف مطالعه می کردید؟ مطالعه و تست برای کنکور را از سال دهم شروع کردم که حدود پنج ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی ایسنا با دو نفر از رتبه برترهای کنکور تجربی 1402

گفت وگوی ایسنا با دو نفر از رتبه برترهای کنکور تجربی 1402